VELUX – Geeft u de ruimte

BRIEF

Ontwikkel voor de SLIB-thematiek (Sustainable Living in Buildings) een campagne om mensen die (latent) hun zolder willen verbouwen te laten ontdekken wat meer daglicht en frisse lucht met hun zolder doet. Naast de awareness doelstelling moet de campagne ook leiden tot conversie: de uiteindelijke verkoop van VELUX producten

  • Opdrachtgever: VELUX
  • Bureau: Kaliber
  • Rol: Concept – Copy (i.s.m Hugo van de Hoef, art), Strategie

CONCEPT

VELUX geeft u de ruimte. Met de producten van VELUX worden nieuwe ruimtes gecreëerd. Kamers die met meer daglicht en frisse lucht zorgen voor een gezondere leefomgeving waarin de bewoners zich beter voelen, zich beter kunnen concentreren, zich minder vermoeid voelen en waar hun dag verlengd wordt. VELUX biedt zo de mogelijkheid en veelzijdigheid om 
op een gezonde manier meer uit je huis en jezelf te halen. Deze win-win situatie zetten we centraal in de campagne en maken we duidelijk met concrete inspiratie-voorbeelden die onderbouwd zijn met inzichten uit onderzoek.

Middelen: Print, display, radio, brochure, website, video ads, advertorials, social ads

De ruimte om op te groeien

SLiB facts

Before after slapen

De ruimte om te ontdekken